7-10 juni
Beste Anita en Kees,
Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en ontvangst met enthousiaste Hektor. Wat een super B&B hebben jullie gemaakt. De ontbijtjes zijn super. Alles is hier smaakvol. We hebben met volle teugen genoten en zullen jullie B&B graag bij familie en vrienden aanbevelen. Bedankt dat jullie het de gasten zo naar het zin maken en thuis laten voelen, met leuke naaste buren.
Hartelijke groet, Martin en Geja
We hebben alles gehad wat ons hartje kon begeren!!
