Ans, Gijs, Guusje

Hallo Anita en Kees,

Dank voor jullie gastvrije ontvangst.

Dank voor “n prima B&B. Goed geslapen, ontbeten lekker rustig, huiselijk etc,etc,

lieve groetjes

☀️👍❤️

Categorieën: