Anita en Bas

Anita en Kees,

Wat hebben jullie een mooie comfortabele B&B. Zo ruim, voor een langer verblijf zeker ook een goed optie, dus wie weet. Drenthe is immers een heerlijke fiets provincie.

Nu waren wij op doorreis, het Pieterfietspad. Morgen verder richting Groningen. Hartelijk dank voor alles!

Categorieën: