Gerhard en Gerda

Beste Anita en Kees,

We zijn met de laatste stukjes van het Pieterfietspad bezig en wat een cadeautje om bij jullie fantastische appartement te komen. Van alle gemakken voorzien en een heerlijk ontbijt maar bovenal, veel hartelijkheid!  We hebben gisteravond nog even lekker gelopen. We voelde ons hier helemaal thuis! Hartelijk dank.

Categorieën: