Kees en Wilma

Beste Anita en Kees,

Wat heerlijk de ruimte, rust en het hartelijke welkom.

Het bed slaapt heerlijk. Ontbijt ruim voldoende om de dag van fietsen weer te starten.

We love it, geen overdaad.

Warme groet,

 

Categorieën: