Hallo Anita en Kees,
Dank voor jullie gastvrije ontvangst.
Dank voor “n prima B&B. Goed geslapen, ontbeten lekker rustig, huiselijk etc,etc,
lieve groetjes
☀️👍❤️
Hallo Anita en Kees,
Dank voor jullie gastvrije ontvangst.
Dank voor “n prima B&B. Goed geslapen, ontbeten lekker rustig, huiselijk etc,etc,
lieve groetjes
☀️👍❤️