28 t/m 31 mei
Beste Anita en Kees,
Wat hebben we genoten van jullie gastvrijheid. De overheerlijke ontbijtjes net zelfgemaakt brood waren top!
Ook hebben we genoten van de mooie locatie, de ruime B&B en de omgeving.
Hartelijk dank voor de goede zorgen en we komen zeker nog eens terug!
