Ada en Louis

28 t/m 31 mei

Beste Anita en Kees,

Wat hebben we genoten van jullie gastvrijheid. De overheerlijke ontbijtjes net zelfgemaakt brood waren top!

Ook hebben we genoten van de mooie locatie, de ruime B&B en de omgeving.

Hartelijk dank voor de goede zorgen en we komen zeker nog eens terug!

Categorieën: